Volgens mijn curriculum vitae ben ik officieel in maart 1992 in vaste dienst getreden bij PTT. Daarvoor had ik eerder gewerkt bij PTT Vastgoed en PTT Contest.

Van afdelingsmanagement assistente tot directiesecretaresse en de laatste vier jaar als junior communicatieadviseur. Met velen heb ik nog steeds intensief contact al is het alleen al via LinkedIn.

Bij KPN was ik vrijgezel, verliefd, verloofd, getrouwd en gescheiden en dat in 17 jaar! Hier staat mijn wieg van commerciële werkervaring, gedrevenheid, afspraak is afspraak en target is targets. Gedrild tot op het bot met kennis, houding en gedrag en middelen. Ambassadeurschap creëren door interne medewerkers ook als klanten te zien. Want zeg nou zelf? Wat vertel jij op een verjaardag? Ik ben nog steeds trots op mijn voormalige werkgever.

In 2008 nam ik met een zak geld afscheid. Vandaag 2016 met lege zakken, bekijk ik enkele bewaarde documenten en denk…er is helemaal niks veranderd in de communicatiewereld. KPN loopt zeker nog tien jaar voor op alle werkgevers waar ik ooit heb gesolliciteerd en ben afgewezen.

Misschien meer, later hierover, misschien.

 

