Jarenlang werd ik bestempeld als powervrouw. Ik vond het een vervelend woord want zo voelde het niet. Ik irriteerde me dood aan het woord powervrouw. Het werd tegen velen gezegd waarvan ik dacht: “noemen ze dat een powervrouw? Ze verheft alleen haar stem! Is dat de definitie? Dan wil ik niet zo genoemd worden”. Ere wie ere toekomt.

Als een iemand het zegt dan is het slechts een roepende in de woestijn. Wanneer er meer en vooral vrouwen die ergens vandaan komen dat zeggen, moet je er wat aan of mee doen!

Ik kom beter tot mijn recht in de schaduw der grootheden, een woordvoerder, spindoctor of coach. Empoweren van vrouwen én mannen. Zonder mannen geen emancipatie. Toen ontstond Powered by Jane. Een merk en zo verdomd goed voor mijn personal branding en het voldoet aan de verwachtingen die de lading met zich meebrengt. Al zeg ik het zelf!
Bel maar een keer voor eerlijke feedback. Feedback voor mij is ook welkom en is gratis advies.

Met de hartelijke groeten,

Powered by Jane

