Terwijl een van mijn jongere, Suraja, binnen nerveus zat te wachten om te netwerken met werkgevers, stond ik rustig buiten te wachten. Tot dat de Koningin naar buiten liep en ik naarstig en haastig op zoek was naar mijn camera. Verward wat ik nou eerst moest doen. Genieten en haar bewonderen of zoals iedereen een foto van haar maken met mijn mobiele telefoon.

Als in een Bollywood film in slow-motion maakte ik oogcontact en het moment dat zij haar hand uitstak beantwoordde ik deze met een twijfelachtige handshake en een puberaal opgewonden gegrinnik. Haar handen voelde zacht en toch stevig aan. En de Burgemeester stond erbij en keek er naar. Wat een onvergetelijk moment.  Bedankt Alan voor de foto!

 

Koningin Máxima bij startevenement van de Werkweek tegen jeugdwerkloosheid
DEN HAAG 16 SEPTEMBER 2014 – Koningin Maxima praat met werkzoekende in Cafe Miller in Den Haag. Koningin Maxima is op donderdag 18 september 2014 in Den Haag aanwezig bij een van de startevenementen van de Werkweek. Samen met Mirjam Sterk, ambassadeur Aanpak Jeugdwerkloosheid, woont Koningin Máxima een bijeenkomst bij van DeBroekriem, waar werkzoekende jongeren netwerkgesprekken voeren met managers uit het bedrijfsleven. Foto Frank van Beek / Hollandse Hoogte / POOL

Ontmoeting Koningin Maxima, Burgemeester van Aartsen ihkv jeugdwerkloosheid

Met de hartelijke en koninklijke groeten,

Jane

