jane rond

Van je netwerk moet je het hebben! Je ontvangt eenmalig dit bericht omdat we al jaren gelinkt zijn via LinkedIn. Ik weet dat er nog veel werk te doen is binnen je organisatie en ik kan je daarbij helpen.  Wellicht kunnen we morgen of in de nabije toekomst meer voor elkaar betekenen.
Met vriendelijke groeten,
Jane S. Kuldip-Singh


Ik ben Jane! Een communicatieprofessional met meer dan 25 jaar werkervaring in het bedrijfsleven, de rijksoverheid en gemeente. Naast mijn professie ben ik nauw betrokken als vrijwillige projectleider in de wijken Laak, Escamp en Schilderswijk. Ik help ze bij het professionaliseren van vrijwilligers, evenementen en inzet van communicatiemiddelen. Ik ben een vrolijk, gedreven, betrokken duizendpoot in het vakgebied van public relations en marketing communicatie.  Ik verbind, mobiliseer en communiceer.

Voor de één bekend als Jane Kuldip-Singh.
Voor de ander als Powered by Jane. 

i was here

Ik ben ad interim beschikbaar voor 8 tot 32 uur per week in de regio Haaglanden als:
  • Programmamanager I projectleider
  •  Allround medior I senior communicatieadviseur
  • Guerrillamarketing adviseur
  • Online strategische community manager
  • Sociale media talent  Facebook, Twitter, LinkedIn
  • Dagvoorzitter I debatleider I gespreksleider
  • TV presentratrice en voiceover
  • Motivatie coach en motivatie spreker
  • Trainer communicatie en workshops
  • Persoonlijke medewerker I assistente +

De communicatieprofessional 3.0
De communicatieprofessional is niet langer de verspreider van boodschappen maar geeft communicatieve ondersteuning aan alle processen van en in de organisatie. Zoals het communicatiever maken van managers en medewerkers, zorgen voor maatschappelijk draagvlak en intern draagvlak, binnen- en buitenwereld van de organisatie met elkaar verbinden, zorgen voor relatienetwerken, samenwerking met andere partijen faciliteren, werken aan de reputatie van de onderneming en ondersteuning geven aan de marketingactiviteiten. Zo sta ik in het communicatievak.

Ik ben een veelzijdige communicatieprofessional. Op mijn LinkedIn raad ik je aan ook mijn aanbevelingen te lezen.


Hoogtepunten van meer dan 25 jaar

flyer-12-maart-2017-3

Precies veertien  jaar ben ik programmamaker en debatleider van het Laakerhuis. Een Lagerhuisdebat in Laakkwartier met kandidaat Kamerleden, rolmodellen, sleutelfiguren en wijkbewoners in Den Haag en omstreken. Sinds kort experimenteer ik met het concept Speakers Corner. Ik daag jongeren uit  op de zeepkist een appèl te doen op politiek Den Haag. Ook een debat of dialoog organiseren?
Like mijn Facebookpagina voor mijn meest recente events of neem contact met mij op 0651501904.

Het Lagerhuis met Paul Witteman

lagerhuis groeps

In de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen ben ik met 19 andere panelleden live in debat geweest over politieke thema’s. In de zendtijd van De Wereld Draait Door werden vier afleveringen van Het Lagerhuis gepresenteerd door Paul Witteman. Ik heb genoten en realiseer nu pas dat er 1.5 miljoen mensen per aflevering hebben gekeken!

Haagse ambassadeur aanpak jeugdwerkloosheid

4081128c-d65e-4206-a0c8-28f25fe11221

In 2013 werd ik aangesteld door Wethouder SZW & Economie als Haagse ambassadeur aanpak jeugdwerkloosheid om het 10 puntenactieplan tot uitvoering te brengen. In samenwerking met het Werkgeversservicepunt hebben we binnen een jaar zeer goede resultaten behaald op het gebied van onderwijs, arbeidsmarkt en zorg en dagbesteding rond de jeugdwerkgelegenheid. Er is genoeg te doen als we zeggen: “De jeugd heeft de toekomst.”

KPN, Sluit je aan

kpn logoZeventien jaar heb ik met ontzettend veel plezier gewerkt bij de betrouwbaarste telecomprovider van Nederland! Begonnen met een zes maanden contract als afdelingssecretaresse en in ruim twaalf jaar doorgegroeid als Personal Assistent. Aansluitend heb ik de  laatste vier jaar op de afdeling Corporate Communicatie  meer dan honderd crossmediale, innovatieve marketing communicatieprojecten gedraaid. Ik ben nog steeds loyaal en dankbaar naar mijn oude werkgever en heb nog steeds leuk contact met ex-collega’s.

Tussen de klussen

flyer 21 mei

Ondertussen geef ik interactieve workshops “Daarom Debatteren”. Mijn missie is een nieuwe generatie leren debatteren. Een generatie die voor zichzelf opkomt, een generatie die welbespraakt is en op elkaar kan bouwen!

De workshop is ook geschikt incompany en voor je medewerkers. Investeer in je medewerker zodat ze blijven werken aan jouw missie, visie en strategie.
Op zondag 21 mei is het weer zover! Aanmelden kan via Eventbrite

Meer weten? Kijk dan op Powered by Jane of bel voor meer advies.

Aanbevelingen

cvaDit is een bescheiden persoonlijke Comité van Aanbeveling. Zij dragen mij een warm hart toe. Voor de leesbaarheid is dit exemplaar opvraagbaar. Zo ook mijn curriculum vitae.

Wat zou je nog meer van mij willen weten?  Vragen staan vrij en kijk ook wat ik voor je en je organisatie kan betekenen. Er is genoeg werk te verzetten.n persoonlijke Comité van Aanbeveling. Zij dragen mij een warm hart toe. Voor de leesbaarheid is dit exemplaar opvraagbaar. Zo ook mijn curriculum vitae.

Wat zou je nog meer van mij willen weten?  Vragen staan vrij en kijk ook wat ik voor je en je organisatie kan betekenen. Er is genoeg werk te verzetten.


Klik door naar mijn sociale media voor een impressie hoe ik 1200 vrijwillige volgers op bv. Twitter blijf interesseren. Voor een goed kopje koffie ken ik nog een goede tent in de stad.
Met vriendelijke groeten, Jane Kuldip-Singh
06 51 50 19 04 of poweredbyjane@live.nl


