1. Flyer flirt like a pro

In een twee uur durende workshop stoom ik je nog voor de zomervakantie klaar met Flirt like a pro! Dit keer alleen met vrouwen die wat mij betreft veel te lang single zijn of waarvan de relatie is ingedut. Flirten stop nooit. Het gaat door in je huwelijk.

Sociale media…

In deze tijd van sociale media zou je zeggen dat je snel contact maakt en een date kunt scoren! Niets is minder waar! Daten blijft mensenwerk én persoonlijk contact maken. Daarvoor moet je de stoute schoentjes aantrekken en erop uit gaan. Niet hysterisch op zoek naar aandacht maar in totally control of yourself.

Tipje van de sluier
Trek je mooiste jurk aan. Niet voor de ander maar voor jezelf. Als je je goed voelt, straal je zelfvertrouwen uit en trek je mensen aan. Geef me je mooiste lach en strijk met je hand door je haar. Maak net iets langer oogcontact, wend je blik af en kijk met een half geknikt hoofd nog een keer en glimlach met je ogen (smeyzen, smile with the eyes). Oefenen oefenen en nog eens oefenen.

Maar we beginnen bij het begin. Ben jij er klaar voor? Wat heb jij nodig om klaar te zijn? Waar moet je nog aan werken? Waarom mannen op zelfverzekerde vrouwen vallen? Ik deel het met je tijdens de workshop.

Waarom bij Powered by Jane?

Ik ben ruim negen jaar gelukkig gescheiden. Er ging een wereld open! Ik heb wat gedatet, man, man, man! On-en offline! Even voor jouw begrip: daten is niet in bed duiken maar een try-out voor een tweede date. Velen zijn gesneuveld in de eerste ronde.

Mijn persoonlijke ervaring leert dat daten, het spel spelen veel spannender is dan de relatie ansich. Daarnaast geeft het je een enorme boost van zelfvertrouwen. Al zeg ik het zelf: ik mag er best wezen! Overigens ben ik een jager en zo heb ik de vader van mijn kinderen weten te verleiden. Ik was geen easy target, maar een exclusive to get, om in mijn vakjargon te spreken.

Multicultureel daten?

Ach ja en daten tussen multicultureel Nederland en autochtonen is net een tikkie anders maar niet veel anders. Mannen willen over het algemeen allemaal hetzelfde! 🙂

Nog meer ervaringsdeskundigen

Wat lach ik me soms kapot om “Bert & Ernie”, mijn twee puberende zonen van wie ik dagelijks leer hoe zij kijken naar vrouwen en wat zij primair aantrekkelijk vinden. Beide zonen komen thuis met inhoudelijk sterke meiden wat hen superaantrekkelijk maakt. Jawel, ook voor mij.

Like en deel de workshop met je vriendinnen. Wie weet zit er een te snotteren van verdriet dat zij niemand kan krijgen. NEE TROELA, het zit echt heel simpel in elkaar. Alleen je moet het even weten. Toedeloe!!

Zondag 25 juni 14.00-16.00 uur in Den Haag. Investering €49 en een speciale vriendinnenactie 3+1 gratis. Kijk op het Facebook event voor meer waaroms.

Tot ziens, tot dan. Jane 0651501904 poweredbyjane@live.nl

