THIS EVENT IS POWERED BY JANE

imressie

Deze kan ik ook van mijn lijstje afstrepen! Al eerder was ik RINGSPEAKER bij the Fight club van Shaolin Ryu in Zichtenburg Den Haag. Maar deze spant wel de kroon!

Van debatleider tot omroeper en motivator bij de 7de editie van het Loopfestijn van het Bewonersplatform Wateringse Veld.

Met afstanden van 500 meter, 2,5, 5 en 10 KM hardlopen! Maar liefst 29,3 graden op de Santiagosingel en ruim 1070 lopers en meer dan nog eens honderden supporters, was het een geweldige dag! Een topprestatie van de lopers en een uitdaging voor mij!

Net als bij een debat tellen we af vanaf 5 seconden! In dit geval eindigt niet maar begint de wedstrijd om een persoonlijk record te vestigen! Het startschot werd gegeven door René Baron, stadsdeeldirecteur Escamp!

Er zijn geen verliezer, alleen maar winnaars! Velen zaten vandaag op het strand terwijl jij de benen uit je lijf liep! Megaprestatie!

Dank aan de sponsoren o.a. Gemeente Den HaagABNAMRO, Fonds1818<24

Heel hartelijk dank alle vrijwilligers en organisatie. Een impressie van de dag vind je hier! Live on Facebook vind je op mijn persoonlijke pagina Jane Kuldip-Singh. Dank voor de complimenten. Ik zou het zo weer doen! For the record. Dit. Is. Een. Betaalde. Klus. Dus.

R.F.Systems Licht & Geluid Jane je hebt het super gedaan en zelfs bij de finish mensen aan een PR geholpen, door jouw inzet gaven ze net een tandje meer. Bedankt voor de prettige samenwerking en op naar de volgende keer. 

Ook een verslaggever, omroeper en enthousiaste motivator nodig op een event? Neem contact met mij op 0651501904

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 

 

 

 

